Satanism la Manastire: O “preoteasa” a facut sex cu 3.472 de credinciosi

Manastirea parasita de la Chiajna, locul unde se aduna, noaptea, satanistii

Fenomen. Satanismul reprezinta cea mai feroce forma de manifestare a spiritului omenesc. An de an, milioane de tineri, cu varste cuprinse intre 15 si 25 de ani, devin adeptii miscarilor pseudo-religioase sau a celor care reneaga divinitatea.


Dupa 1990, fenomenul si-a facut aparitia in forta in Romania, SRI atentionand in numeroase randuri despre acest pericol al decaderii morale. Fostul ofiter criminalist, comisarul-sef Traian Tandin, a reunit in ultima sa carte “Secte Criminale” povestile uimitoare ale unora dintre cele mai sinistre grupari inchinate Diavolului. Ofiterii IPJ Constanta au identificat, in urma cu mai mult timp, o secta care isi tinea “liturghiile negre” in cavoul fostului mosier Farmache din cimitirul Cernavoda. Oamenii legii au constatat ca interiorul mormantului era pictat cu insemne specifice, tripla 666 si capul de tap. Autorul “lucrarilor” era paznicul cimitirului, Robert Dumitrescu, care absolvise cursurile scolii de arta din Constanta. Dupa participarea la mai multe sedinte de chemare si divinizare a Diavolului, o fetita de numai 14 ani a fost determinata sa se sinucida prin otravire. Pedofilia, lesbianismul, sexul in grup si incestul sunt ingredientele nelipsite pentru o intrunire satanista de exceptie. Virginica Sentipa scrie in declaratia data politistilor: “Badulescu Ionut m-a dus acasa la el si m-a pus sa ma tai la mana stanga si sa-mi vars sangele pe pentagrama din centrul cercului de lumanari aprinse, zicandu-mi ca acum, ca satanista, am adus prima ofranda lui Satan. Apoi a chemat alti doi baieti, ne-am adunat in cerc, am fumat o tigara, trecand-o de la unul la altul, convenind ca acela la care se scutura scrumul tigarii sa primeasca o pedeapsa. Scrumul s-a scuturat pe mine. Pedeapsa a fost sa ma culc cu un baiat de acolo. Am facut sex-party pe o canapea si ceilalti se uitau la noi. In alta zi, Badulescu impreuna cu un prieten m-au crestat la mana si mi-au supt sangele. Apoi Badulescu mi-a cerut sa fac sex oral cu el. L-am intrebat de ce nu a vrut sa facem normal, iar el mi-a raspuns ca e sef-satanist, iar sefii satanisti sunt legati prin juramant sa nu aiba relatii sexuale normale, ci doar sub forma de perversiuni”.
O secta iesita din comun, descrisa in cartea comisarului Tandin, e “Biserica Sexului”, aflata pe taram american. Singura conditie pentru cei care vor sa fie admisi aici e sa faca amor cu Marea Preoteasa, pe nume Sabrica. Femeia era incurajata chiar de sotul ei. Invitata sa-si spuna povestea la un talk-show, ea a declarat ca primise in ea “dragostea a nu mai putin de 3.472 de binecredinciosi”. Cercetatorii americani estimeaza ca numai in SUA numarul slujitorilor lui Satan se ridica la peste 25 de milioane si ca 10% din populatia globului se inchina Diavolului.


James Phillips, expert in ocultism, a identificat 10 semne specifice oamenilor raului:


1. Vin si pleaca de acasa la ore ciudate;
2.Nu merg niciodata la biserica;
3. Traiesc bine, desi n-au niciun venit;
4. Cara sacose al caror continut nu-l dezvaluie;
5. Rad rar si in cele mai nepotrivite momente (de ex., la un accident sau la o inmormantare);
6. Sunt pasionati de ocultism;
7. Provoaca frica animalelor sau copiilor;
8. Sunt atrasi de sange;
9. Colectioneaza obiecte ciudate (unghii, schelete de animale);
10. Se imbraca gros chiar daca
afara e cald. 

19 Response to "Satanism la Manastire: O “preoteasa” a facut sex cu 3.472 de credinciosi"

  1. Limbist Satanist says:

    Ahhhhh! Vreau si eu chestii din astea goraznice si scarboase!!!!!!!

    Anonim says:

    eu am supt pwla. acuma nu mai vreau dar imi place prea mult si nu pot sa ma las. credeti ca magia poate sa ma ajute sa scap de viciu asta?

    Anonim says:

    Ai nu zau? te pomenesti k esti barbat! Chiar ca sunteti slujitorii satanei!!!!! huooooo!!!!!

    Anonim says:

    ai sa te chis in freza chiar ai supt pula....

    Anonim says:

    pai sugemio si mie ca a mea contine antidotu

    Anonim says:

    E o mare prostie ce fac copii astia..sant satanist tradiotional de 3 ani am 44 de membrii dar nici unu nu face asa ceva daca ar face jar ar manca de la mine...
    Ce fac e e o minte bolnava car epune pe seama satanismului si a lui satan asa ceva pentru a obtine sex si alte alea de la tinerii copii....
    Satanismul inseamna evolutie spirituala studii multe si practica in parapsihologie magie etc nici de cum sex prin cimitire profanari si alte nebunii...
    Acesti copii sant niste nebuni drogati pentru ca un satansit nu are voie repet NU ARE VOIE sa bea sau sa se drogheze trebuie sa se poarte in societate exemplar cine nu face asa ceva nue satanist nu cunoaste legile satanice conduita si alte alea..pacat ca niste gaozari de astia fac asa ceva si deformeaza imaginea satanismului real..
    luciferi_excelsi_6

    Anonim says:

    Am ajutat copii si iam adus pe calea satanismului si au reusit sa se lase de drogiri pentru ca a vazut ca nu ajuta la evolutia lui si dezvoltarea energetica si spirituala..pacat de ei

    Unknown says:

    http://adf.ly/2AM87 ??

    Anonim says:

    Pentru Anonimul din data de 17 aprilie 2011
    Dragul meu,
    Am inteles ca esti de sex masculin (era sa zic "barbat")
    Pentru a te dezvata de asemenea obiceiuri exista un remediu eficace inca din Evul Mediu,si anume:
    Roaga un prieten sa te lege de un copac
    intr-o seara,in pielea goala.Apoi sa dea drumul unui vitel care nu a mai supt de la vaca de trei zile.
    Iti garantez ca dimineata nu vei mai avea nici un obicei prost in aceasta privinta,si nici in altele.
    20.08.2011 Anonim

    de dragul rasului..... says:

    @ptr ultimul anonim..jajajajajajajaja,am ras de nu ma mai puteam opri...felicitari,i-ai dat un sfat pe masura intrebarii si problemei lui...poate ca asta e solutia contra unora asemeni lui si a satanistilor in general:sa radem cat mai copios,din tot sufletul,pana ne dau lacrimile....ca se stie ca rasul te face si mai fericit,iar pe ei ii distruge....felicitari pentru blog...pe curand

    Anonim says:

    Pentru primul satanist din 4 mai, Satan nu va invata si gramatica? Sau tu, ca sef nu trebuie sa utilizezi semne de punctuatie? E bine asa...mai aveti locuri?
    Pentru al doilea satanist din 4 mai, care este acelasi cu primul, pai..tu cu copii te lauzi? Cu persoane fara discernamant? Cum i-ai ajutat? Treaba cu gramatica si punctuatia, ramane valabil.

    Anonim says:

    SATANISTILOR...POCAITIVA

    Anca Snow says:

    =)))....James Phillips... ma faci sa rad! :)))

    Anonim says:

    Domnul Dumnezeu Creatorul sa va ierte!Fie ca forta Lui sa va dea putere sa va schimbati calea. Isus este Calea, Adevarul si Viata. Nimeni sa nu creada ca il va putea invinge pe Tatal!Voi o sa ma injurati, eu o sa va spun ca va iubesc, voi o sa ma urati eu o sa va alin suferinta, voi o sa ma blestemati, eu o sa va trimit cele mai frumoase ganduri de pace si fericire, voi o sa ma incercati sa ma ucideti, eu o sa ma apar cu puterea Tatalui de care toti se tem. O sa vina vremea cand eu sau alt fiu al Domnului va aduce adevarata credinta in sufletele voastre si veti incepe sa plangeti si sa duceti numele Domnului si voi mai departe.

    Anonim says:

    bahh, daca ii pedofilie inseamna ca e fetite minore micute cu pisicuta frageda si bustul abia inflorit, daca ii lesbianism inseamna ca e lesbience pe acolo ce fac anumite party-uri, daca ii sex inseamna ca e femei/fete ce vor baieti/barbati pentru satisfacere si deci, ma bag si eu iar de aceea care santeti deja in aceasta secta, anuntati-ma si pe mine.

    Anonim says:

    Draga satanistilor, tin sa va spun cu respect sau fara,ca sunteti in intregime sclavii Satanei si la o urma o sa i o sugeti de o sa va sature. As vrea ca bunul Tata sa aiba mila de voi,chinuitilor,ca nu stiti pe ce lume a aflati.Ar trebui sa plangeti de pe acum. in iad n o sa va mai auda nimeni...iar Satan o sa rada de voi ca si a atins scopul!

    Unknown says:

    Foarte interesant articolul, si da, chiar mi-a placut si as vrea sa incerc si eu.

    Unknown says:

    Astept un contact cine stie detalii sau sa ma ajute.Multumesc

    🌍 says:

    PUTERI SPIRITUALE DRAWN POT AJUTA LA REZOLVEA URMĂTOARELOR,
    WHATSAPP: +2349046229159

    1> Aduceți iubitul pierdut în 24 de ore.
    2>Vraja norocului pentru probleme financiare.
    3>Protecție la locul de muncă.
    4>lucrare neterminată de la alți vindecători și profeți tradiționali.
    5>Problemele de căsătorie pot fi rezolvate, de exemplu, opriți-vă partenerul să înșele.
    6> Vrăji de divorț.
    7> Probleme de concepere la femei.
    8>Legarea iubitorilor.
    9> Promovarea muncii
    10>Atracție de afaceri.
    Luați legătura cu DR DAWN pe Whatsapp: +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com

Trimiteți un comentariu

Powered by Blogger